Polskie ZOO Polskie ZOO
176
BLOG

Wojna z całym światem? Tylko ze ścierwami moralnymi w nim.

Polskie ZOO Polskie ZOO Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Moja mama mówi, że walka o sprawiedliwośc, o prawdę, o dowiedzenie błedu medycznego, o wykazanie fałszerstwa dokumentacji medycznej zmieniła się w wojnę z całym światem. Zakres patologii w prowadzeniu spraw, postępowań, sledztw jest tak niebotyczny, że już tylko ja sam sie orientuję w dowodach i argumentach chyba. Inni wola przyklepac decyzje poprzedników i miec święty spokój. Nie pierwszy i nie ostatni jestem skrzywdzony przez tzw. wymiar sprawiedliwości, przez różne instancje powołane w Poslce do ochrony praworządności. A tak naprawdę skrzywdzony przez konkretnych ludzi. 

Tak, to zrobiła się wojna z całym światem. Niemal z całym światem. Tyle wyszlo błedów w moim leczeniu lub pytan o te błędy, na które niewielu rzeczowo odpowiada. Główne pytania w tej "wojnie z całym swiatem" nie znalazły odpowiedzi od 2011 roku. W tej wojnie odgrywaja kolosalne znaczenie związki personalne i rodzinne. Odgrywają role znajomości i zależności. Aż  po uwikanie w nie po same uszy. I jest też aspekt finansowy. Zażądałem odszkdowania. Tam gdzie w grę wchodzą odszkodowania nie ma przeproś. Każda metoda uniknięcia odpowiedzialnosci odszkodowawczej jest dobra. U mnie była to metoda robienia ze mnie wariata. Lekarz i prawnik wszędzie, gdzie popadło pisali, że jestem chory psychicznie. Tego prawnka już wyrzucili na bruk z adwokatury. Był to kompletny odpadek społeczny. Ma szereg procesów od ludzi, których skrzywdził. Ma samych adwokackich wyroków chyba z pietnaście. Bronił się tym, że się leczył u psychiatry. Ale oczywiscie robił pieniądze łamiąc prawo na korzyśc swoich mocodawców. Dlatego wziął go sobie lekarz. 

Pomocna jest też znajoma tego adwokata - pani sedzia. Wyciagnę jej pewne rzeczy w swoim czasie. Jęknie. Będzie przeklinac dzień, w którym sie mojej sprawy podjęła. Niezawisłosc niezawiśłością, immunitet immunitetem ale wyciągnąc jej coś wyciagnę. Pomocne sa też znajome lekarki z pstychiatrii - znajome lekarza i jego matuli też lekarki z psychiatrii. No i sedzia jest pomoca. Kumpela adwokata. Tak zostałem chorym psychicznie. Pięc opinii napisały usługowe biegłe bez badania mnie. Uczciwe kibity. Uczciwe lekarki. A jakże! Lekarza od wypłaty odszkodowania chronic trza więc hura na pacjenta! 

Wojna z całym światem? Nie mamo. Tylko ze ścierwami moralnymi w nim. Z nikim więcej. Ścierwa moralne to nie jest mamo cały świat. 

Polskie ZOO
O mnie Polskie ZOO

Ludzie nie wierzą, że to co się zdarzyło miało miejsce. Ale się zdarzyło. Pani Sędzia Barbara Piwnik, była Minister Sprawiedliwości nazwała to "anomalią siedlecką" w wymiarze sprawiedliwości. Na blogu tym nie będzie nazwisk przestępców. Będą tylko nazwiska osób wypełniających funkcje publiczne i będące osobami publicznymi. Będę wyciągał ich pochowanych za organami Państwa. Tak jak nawołuje Leszek Balcerowicz. A za myśl przewodnią obieram pytanie europosła Wojciechowskiego "Czy sędzia Zych wzięła łapówkę?" A i słowa Adama Sandauera powtórzę jako moje "Ta strona poświęcona będzie skur..stwu. Oczywiście tylko i nie całemu. Za dużo tego w naszym państwie. Opisuje ona to co było moim losem. Każdej zamieszczonej informacji mogę dowieść i bronić dokumentami". Jednocześnie przepraszam za błędy literowe. Jestem po ciężkim paraliżu i czasem mam kłopoty ze wzrokiem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo