Polskie ZOO Polskie ZOO
312
BLOG

Czy Ziobro pozwoli na tuszowanie przestepstw?

Polskie ZOO Polskie ZOO Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

Czy Ziobro pozwoli na tuszowanie przestępstw? Zastanawiam sie nad tym od pewnego czasu, gdy znowu mnie wrobiono w jakieś polityczne ustawki z moimi nerkami. Ilość świństw jest dla mnie nie do zaakceptowania. Ilość ludzi podpiętych pod prawice jest nie do zaakceptowania. Zapewniam wszystkich, ze to nie jest przyjemne, gdy czyjeś zdrowie moralne śmieci używają do innych celów. By zrobić aferę, by skorzystać na niej, by podpinać sie i podlizywać tym, od których mogą otrzymać korzyść. A gdy ofiara nie akceptuje tego, to stosują ubeckie metody oczerniania i kłamstw. Znam to z własnych dziejów. Czy Ziobro pozwoli na tuszowanie przestępstw? Czy dla nas tez bedzie dobra zmiana czy tylko dla tych, którzy przejma interesy i finansowe wpływy w państwie? Posłanka Krystyna Pawłowicz napisała mi, ze postara się „przebić” do min. Ziobro. A jeśli ta interwencja nie będzie skuteczna? Czy mam popierać wówczas PiS, jeśli Ziobro pozwoli na dalsze tuszowanie przestępstw? Czy mam popierać PiS, by doświadczać niesprawiedliwości za zgoda Ziobry? A jeśli wówczas odmówię dalszego poparcia, to zostanę okrzyknięty "zdrajca" przez turbo klakierów bez krzty moralności?

Polskie ZOO
O mnie Polskie ZOO

Ludzie nie wierzą, że to co się zdarzyło miało miejsce. Ale się zdarzyło. Pani Sędzia Barbara Piwnik, była Minister Sprawiedliwości nazwała to "anomalią siedlecką" w wymiarze sprawiedliwości. Na blogu tym nie będzie nazwisk przestępców. Będą tylko nazwiska osób wypełniających funkcje publiczne i będące osobami publicznymi. Będę wyciągał ich pochowanych za organami Państwa. Tak jak nawołuje Leszek Balcerowicz. A za myśl przewodnią obieram pytanie europosła Wojciechowskiego "Czy sędzia Zych wzięła łapówkę?" A i słowa Adama Sandauera powtórzę jako moje "Ta strona poświęcona będzie skur..stwu. Oczywiście tylko i nie całemu. Za dużo tego w naszym państwie. Opisuje ona to co było moim losem. Każdej zamieszczonej informacji mogę dowieść i bronić dokumentami". Jednocześnie przepraszam za błędy literowe. Jestem po ciężkim paraliżu i czasem mam kłopoty ze wzrokiem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka