Polskie ZOO Polskie ZOO
215
BLOG

Podstawa eutanazji

Polskie ZOO Polskie ZOO Społeczeństwo Obserwuj notkę 9

Jeśli życie przestanie miec dla mnie wartosc z powodu złej jego jakości z przyczyn zdrowotnych chcę miec prawo do jego zakończenia. Moja choroba powoduje ból. Gdy tak mnie będzie już bolało, że wartością stanie się wolnośc od bólu, chcę zakończyc zycie. Nie życie wówczas ale wolnośc od bólu bedzie nadrzędną wartością.

Polskie ZOO
O mnie Polskie ZOO

Ludzie nie wierzą, że to co się zdarzyło miało miejsce. Ale się zdarzyło. Pani Sędzia Barbara Piwnik, była Minister Sprawiedliwości nazwała to "anomalią siedlecką" w wymiarze sprawiedliwości. Na blogu tym nie będzie nazwisk przestępców. Będą tylko nazwiska osób wypełniających funkcje publiczne i będące osobami publicznymi. Będę wyciągał ich pochowanych za organami Państwa. Tak jak nawołuje Leszek Balcerowicz. A za myśl przewodnią obieram pytanie europosła Wojciechowskiego "Czy sędzia Zych wzięła łapówkę?" A i słowa Adama Sandauera powtórzę jako moje "Ta strona poświęcona będzie skur..stwu. Oczywiście tylko i nie całemu. Za dużo tego w naszym państwie. Opisuje ona to co było moim losem. Każdej zamieszczonej informacji mogę dowieść i bronić dokumentami". Jednocześnie przepraszam za błędy literowe. Jestem po ciężkim paraliżu i czasem mam kłopoty ze wzrokiem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo