Polskie ZOO Polskie ZOO
591
BLOG

List od J. Senyszyn - Nożyczkami mu przecięli i palcem wepchnęli

Polskie ZOO Polskie ZOO Społeczeństwo Obserwuj notkę 4

 List od Joanny Senyszyn i moja odpowiedź.

"Szanowna Pani Profesor,

Dziękuję serdecznie za odpowiedź. Byłem święcie przekonany, że Pani wygrała w wyborach. W stu procentach.[...]Powiem Pani dlaczego myślałem o Pani i to Pani mi przyszła na myśl. Mi tę operację opisali, że coś przecięto i palcem wepchnięto. I ja to słyszę jak Pani ze swoim uśmiechem mówi w telewizji: "Nożyczkami mu przecięli i palcem wepchnęli". Ja to słyszę w Pani ustach. Niech Pani to powie sobie proszę na głos. I z tym uśmiechem. I ja to tutaj usłyszę.

Życzę powrotu do zdrowia i jeszcze raz przepraszam, że tak "tarabaniłem".

Z wyrazami szacunku"

 

 

Wyjaśnienie: Pani Prof. Senyszyn przeszła zawał. Nie wiedziałem o tym i tarabaniłem z "interwencjami" u jej asystenta włącznie. Nie wiedziałem Pani Profesor o zawale. Przepraszam i życzę Pani spokoju w powrocie do pełnego zdrowia.

Polskie ZOO
O mnie Polskie ZOO

Ludzie nie wierzą, że to co się zdarzyło miało miejsce. Ale się zdarzyło. Pani Sędzia Barbara Piwnik, była Minister Sprawiedliwości nazwała to "anomalią siedlecką" w wymiarze sprawiedliwości. Na blogu tym nie będzie nazwisk przestępców. Będą tylko nazwiska osób wypełniających funkcje publiczne i będące osobami publicznymi. Będę wyciągał ich pochowanych za organami Państwa. Tak jak nawołuje Leszek Balcerowicz. A za myśl przewodnią obieram pytanie europosła Wojciechowskiego "Czy sędzia Zych wzięła łapówkę?" A i słowa Adama Sandauera powtórzę jako moje "Ta strona poświęcona będzie skur..stwu. Oczywiście tylko i nie całemu. Za dużo tego w naszym państwie. Opisuje ona to co było moim losem. Każdej zamieszczonej informacji mogę dowieść i bronić dokumentami". Jednocześnie przepraszam za błędy literowe. Jestem po ciężkim paraliżu i czasem mam kłopoty ze wzrokiem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo